04 February 2011

Neobux - Pengenalan Kepada Online Money


Sekarang saya ingin berkongsi satu daripada pelbagai laman sesawang yang mampu menjana wang secara percuma. Percaya atau tidak, masih wujud lagi laman sesawang yang memberikan pulangan yang lumayan kepada penggemar internet (peng-Online tegar).
Bagi pandangan peribadi, lebih baik online dan jana wang.
Aktiviti ini lebih bermanfaat dari online tanpa arah tuju.

Saya telah mencuba Neobux dan memang berhasil. Sebelum anda membuat keputusan untuk percaya atau tidak, ambil masa untuk teruskan membaca artikel ini. Setelah itu, anda boleh membuat penilaian dan keputusan sendiri.

Apakah sebenarnya Neobux ???

S = Soalan (Question)
J = Jawapan (Answer)

S : Siapa Neobux ?
J : Mereka adalah pakar dalam penyediaan perniagaan dalam situasi menang-menang.

S : Apa keuntungan Neobux ? (mereka menyediakan khidmat secara percuma)
J :
  • Jaminan paerniagaan yang kukuh.
  • Bantuan profesional.
  • Perkhidmatan segera.
  • Trafik tinggi.
  • Idea baharu / inovatif.
  • Perniagaan berorientasi pelanggan.

S : Kelebihan mereka yang menyertai Neobux?
J : Sebagai ahli, anda boleh menjana pendapatan dengan hanya klik dan lihat pada iklan² yang disediakan.

S : Mengapa perlu sertai Neobux?
J :
  • Pendapatan mudah
  • Dijana dari rumah
  • Jaminan iklan² setiap hari
  • Statistik pendapatan
  • Peluang naik taraf
  • Komuniti yang akfif (sedia membantu)
S : Bagaimana saya boleh mengeluarkan wang yang saya dapat di Neobux?
J : Anda boleh menggunakan Paypal sebagai medium untuk mengeluarkan wang yang anda perolehi.

Pendapatan purata setiap hari hanyalah USD$0.04 = RM0.12
Setahun hanya USD$14.40 = RM43.20

Siapa rasa diri mereka mampu mendapatkan sejumlah wang di atas hanya dengan ONLINE?
Jadi apa tunggu lagi?

Klik banner ini untuk mendaftar secara percuma


p/s: Saya akan menulis mengenai Neobux selanjutnya pada thread akan datang.

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa di blog saya!

No comments:

Post a Comment

Thank you.